Ιωάννινα , η πόλη που ερωτεύεσαι


   Ιωάννινα ,Ιωάννινα ,Ιωάννινα το λές ,το ξαναλές και φωτίζει το πρόσωπο σου.Λένε πως είναι η πόλη που κλαίς και όταν πηγαίνεις και όταν φεύγεις από αυτή .Δεν χρειάστηκα πάνω από ένα εξάμηνο να καταλάβω το γιατί .
   Ήταν 21 Αυγούστου 2011 όταν είδα στον ηλεκτρονικό μου υπολογιστή ότι η πόλη που θα σπουδάσω θα ήταν η πρωτεύουσά της Ηπείρου ,τα Γιάννενα, στο τμήμα των μαθηματικών. Στην αρχή μπορώ να πω ,πως ήμουν αρκετά επιφυλακτικός για το τι θα συναντήσω και γι αυτό το λόγο πέρασε από το μυαλό μου η ιδέα να ξαναδώσω πανελλαδικές.Αυτές οι σκέψεις σταμάτησαν όταν πρωτοπάτησα το πόδι μου στην πόλη των Ιωαννίνων.Από τις πρώτες κιόλας μέρες στην πόλη ,προαισθανόμουν πως θα προσαρμοστώ πολύ εύκολα και ότι αυτή η πόλη θα μου χαρίσει πολλές όμορφες στιγμές .
   Είμαι πλέον στο δεύτερο έτος εδώ στα Γιάννενα και η προαίσθηση μου αυτή μέχρι στιγμής έχει βγει αληθινή.Οι πολλές εναλλακτικές λύσεις στον τομέα της διασκέδασης ,η μαγευτική ομορφιά της πόλης σε συνδυασμό με την πολύ καλή και δεμένη παρέα που απέκτησα με κάνουν συχνά να αισθάνομαι πολύ τυχερός που βρέθηκα να σπουδάζω στα Ιωάννινα.Και γι αυτό όταν ακούω από εδώ κι από εκεί πολλούς φοιτητές σε άλλες φοιτητικές πόλεις, να θέλουν να γυρίσουν πίσω στις πόλεις τους ,να συνεχίσουν εκεί τις σπουδές τους γιατί δεν τους ικανοποιεί η φοιτητική τους ζωή ,μου φαίνεται πολύ περίεργο καθώς εγώ δεν θα το άλλαζα ποτέ όλο αυτό που ζώ εδώ .
   Τέλος μπορεί οι συνθήκες φοιτητικής ζωής στα Γιάννενα κατά την γνώμη μου να είναι οι καλύτερες δυνατές ,ωστόσο η σχολή είναι αυτή που με κάνει συνέχεια να προσγειώνομαι και να με κάνει να καταλαβαίνω κάθε μέρα πως εκτός από την πολύ καλή ζωή υπάρχουν και οι υποχρεώσεις ,οι οποίες είναι κάτι παραπάνω από απαιτητικές για εμάς τους μαθηματικούς.Το καλό με όλο αυτό τουλάχιστον είναι ότι λόγω της ιδιαίτερα απαιτητικής σχολής ,η φοιτητική ζωή στα Γιάννενα θα πάρει μια μικρή παράταση .

 
back to top

back to top